Ze względu na rekordowy ruch, mogą pojawić się chwilowe problemy. Przepraszamy za utrudnienia.

§1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Wędliny z Jedliny, dostępny pod adresem [www.wedlinyzjedliny.pl], prowadzony jest przez firmę Wędliny z Jedliny Weronika Boroń, z siedzibą przy ul. Wolska 13, 43-220 Jedlina, Polska, NIP: 6463018643, REGON: 540850507.

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji umów sprzedaży oraz reklamacji, w tym prawa i obowiązki Klientów.

  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

  4. Kontakt z firmą możliwy jest pod adresem e-mail: weronika31b@icloud.com

 

§2. Definicje

  1. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem [www.wedlinyzjedliny.pl], za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie na Produkty.

  2. Sprzedawca – firma Wędliny z Jedliny Weronika Boroń, prowadząca sklep internetowy i realizująca zamówienia.

  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która składa zamówienie w sklepie internetowym.

  4. Produkt – towary dostępne w sklepie internetowym, oferowane przez Sprzedawcę na sprzedaż, w tym wędliny oraz inne produkty spożywcze.

  5. Umowa sprzedaży – umowa zawarta między Sprzedawcą a Klientem na odległość, w której Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Produktu, a Klient do zapłaty ceny.

  6. Usługa Elektroniczna – usługi świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej, takie jak prowadzenie Konta Klienta, składanie zamówień itp.

 

§3. Rejestracja i składanie zamówienia

  1. Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, Klient nie musi się rejestrować. Rejestracja jest dobrowolna i umożliwia łatwiejsze składanie zamówień w przyszłości.

  2. Zamówienie składane jest poprzez formularz dostępny na stronie internetowej. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych kontaktowych, adresowych oraz innych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia.

  3. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia na podany adres e-mail.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówienia, a także do odmowy jego realizacji, jeśli dane podane przez Klienta są niekompletne lub nieprawdziwe.

 

§4. Ceny i płatności

  1. Ceny Produktów podane na stronie internetowej są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

  2. Klient może zapłacić za zamówienie przy pomocy jednej z dostępnych metod płatności:

    • przelew bankowy

    • płatności online

    • płatności kartą płatniczą

    • płatność za pobraniem (jeśli dostępna).

  3. Dostępne formy płatności kartą płatniczą to:

    • Visa

    • Visa Electron

    • Mastercard

    • MasterCard Electronic

    • Maestro

  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

  5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, przy czym zmiana ceny nie wpływa na zamówienia już złożone i potwierdzone przez Sprzedawcę.

 

§5. Realizacja zamówienia

  1. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności lub, w przypadku płatności za pobraniem, po przyjęciu zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

  2. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia.

  3. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia w przypadku braku dostępności Produktu lub innych przyczyn uniemożliwiających jego realizację; w takiej sytuacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

 

§6. Dostawa

  1. Zamówiony towar jest dostarczany na adres wskazany przez Klienta.

  2. Metody dostawy dostępne w sklepie:

    • na terenie Polski:

      • dostawa do paczkomatu InPost (bezpłatna)

      • dostawa kurierem InPost (bezpłatna)

    • na terenie innych krajów dostępnych w sklepie:

      • dostawa kurierska za pośrednictwem FedEx (koszt uzależniony od kraju dostawy i wyliczany indywidualnie w trakcie składania zamówienia).

  3. Koszt dostawy poza granice Polski jest obliczany automatycznie na etapie składania zamówienia i zależy od kraju doręczenia.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostaw do krajów, które są dostępne w formularzu zamówienia w sklepie internetowym.

  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyboru formy dostawy w przypadku przesyłek niestandardowych lub wymagających szczególnych warunków transportu.

  6. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w chwili jej odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt przewoźnikowi oraz Sprzedawcy.

 

§7. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Z uwagi na charakter produktów (żywność, w tym wędliny), Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta.

  2. Wyjątek stanowi sytuacja, w której Produkt jest wadliwy – w takim przypadku Klient może zgłosić reklamację.

 

§8. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących zakupionych Produktów, jeśli są niezgodne z umową lub wadliwe.

  2. Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail: weronika31b@icloud.com lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy.

  3. Reklamacja powinna zawierać opis nieprawidłowości, datę zakupu oraz dane kontaktowe Klienta.

  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.

  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca wymieni Produkt na nowy, usunie wadę lub zwróci Klientowi pieniądze, w zależności od sytuacji.

 

§9. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, kontaktu z Klientem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub żądania usunięcia w przypadku ustania celu przetwarzania.

 

§10. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez sklep internetowy Wędliny z Jedliny są zawierane zgodnie z prawem polskim.

  2. W przypadku zmian niniejszego Regulaminu, Sprzedawca poinformuje Klientów poprzez publikację na stronie internetowej sklepu; zmiany nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

  3. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

  4. Regulamin obowiązuje od dnia 28.03.2025.

pl_PL